+420 608 120 231

bonaca@bonacatravel.cz

Po - Pá: 8.30 - 16.30 hod.

Reference

Často kladené otázky

 

Jak zjistím celkovou cenu za ubytování?

  • Otevřete si detail vybraného objektu. Na levé polovině stránky jsou tlačítka pro jednotlivé apartmány v domě.
  • Kliknutím na tlačítko konkrétního apartmánu otevřete detail apartmánu. Kromě fotogalerie, kalendáře obsazenosti a popisu ubytovací jednotky je zde tlačítko „cena a rezervace“.
  • Po kliknutí na toto tlačítko se otevře kompletní ceník za apartmán pro jednotlivé termíny a počet osob, ceník slev a případných příplatků. Je zde také rezervační formulář.
  • Vyplňte do formuláře datum příjezdu a odjezdu (počet nocí se načítá automaticky) a počet osob. Kalkulačka Vám sama spočítá celkovou cenu.

 

Musím se registrovat, abych si mohl/a apartmány, které se mi líbí, dávat do nějaké „složky“?

  • Žádná registrace. Domy, které se Vám líbí, si můžete vložit do složky "Můj výběr", abyste se k nim mohli jednoduše kdykoli vrátit.
  • Stačí ve výpise objektů kliknout na hvězdičku v pravém horním rohu fotografie.
  • Stejným způsobem dům ze složky "Můj výběr" odstraníte.
  • Do složky „Můj výběr“ lze takto přidávat celé domy (nikoli jednotlivé apartmány).

 

Jakým způsobem si mám apartmán objednat?

  • Apartmán objednáte přes náš web vyplněním a odesláním rezervačního formuláře.
  • Dbejte prosím na to, aby Vaše rezervace termínem navazovala na případnou předchozí či následující rezervaci, nebo aby mezi Vaší a stávajícími rezervacemi zbylo alespoň 6 volných dnů pro další zájemce.
  • Otevřete si detail vybraného objektu. Na levé polovině stránky jsou tlačítka pro jednotlivé apartmány v domě.
  • Kliknutím na tlačítko konkrétního apartmánu otevřete detail apartmánu. Zde klikněte na tlačítko „cena a rezervace“. Otevře se ceník a rezervační formulář.
  • Vyplňte do formuláře datum příjezdu a odjezdu (počet nocí se načítá automaticky) a počet osob. Klikněte na tlačítko „chci rezervovat“. Naše aplikace Vás jednoduše provede celým rezervačním procesem. Je to snadné :-)

 

Můžu si cestovní pojištění u vás sjednat dodatečně? Ještě totiž nejsem rozhodnutý.

  • Součástí našeho cestovního pojištění je i pojištění stornopoplatků a v takovém případě může být pojistná smlouva uzavřena pouze současně se smlouvou na pobyt.
  • Pokud nejste rozhodnutí ohledně cestovního pojištění, ale ubytování si už chcete rezervovat hned, v rezervačním formuláři v kolonce „Mám zájem o sjednání cestovního pojištění“ zaškrtněte variantu „ano“ a typ: „chci poradit“.
  • Než začneme Vaši objednávku zpracovávat, budeme Vám každopádně volat, abychom si ověřili, že Váš zájem o ubytování trvá. Při té příležitosti Vám můžeme s cestovním pojištěním poradit a pomoci Vám se rozhodnout.

 

Je objednávka ubytování, kterou vám přes internet odešlu, závazná?

  • Vaše objednávka je závazná až v okamžiku podepsání písemného vyhotovení smlouvy a úhradou zálohy.
  • Jakmile obdržíme Vaši objednávku, nejprve se s Vámi spojíme telefonicky, abychom si ověřili, že Váš zájem trvá a abychom Vás informovali o dalším postupu.
  • Pokud zájem potvrdíte, pak teprve začneme objednávku zpracovávat.

 

Musím ještě podepisovat nějakou smlouvu, nebo se všechno vyřídí on-line?

  • Jakmile je Vaše rezervace majitelem objektu potvrzena, vyhotovíme a doručíme Vám (e-mailem) návrh smlouvy a pokyny k úhradě ceny služeb, resp. zálohy, která se platí zároveň při podpisu smlouvy.
  • Jedno vyhotovení smlouvy s Vaším podpisem nám obratem vracíte poštou.
  • Dovolená není totéž, jako koupit si přes internet třeba knížku. Určitě budete rádi, když budete mít v ruce písemnou smlouvu :-)

 

Jak a kdy budu za ubytování platit?

  • Zálohu na ubytování platíte při podpisu písemné smlouvy (viz předchozí otázka) a platí se převodem na náš bankovní účet. Zbytek zpravidla platíte přímo majiteli apartmánu a to v den příjezdu do apartmánu, v hotovosti v eurech.
  • Pokud je ale předmětem smlouvy zajištění ubytování v ubytovacích jednotkách s celkovou kapacitou 7 a více osob a/nebo zajištění ubytování na dobu 15 a více nocí, můžeme požadovat úhradu doplatku v termínu 40 kalendářních dnů před zahájením čerpání služeb, a to převodem na náš bankovní účet.
  • Pro úhradu objednaných služeb je závazný obsah smlouvy.

 

Dostanu od vás voucher nebo nějaké potvrzení pro ubytovatele?

  • Samozřejmě ano.
  • Jakmile uhradíte zálohu za ubytování, pošleme Vám emailem „voucher“ – potvrzení o objednaných a zaplacených službách, a také podrobný popis dojezdu na místo. (Pokud hradíte i doplatek přes náš účet, dostanete tyto doklady po uhrazení doplatku).
  • Abyste to měli pohodlnější a nemuseli tyto doklady schraňovat dlouho dopředu, pošleme Vám je 14 dní před Vašim nástupem na ubytování (pokud se spolu nedomluvíme jinak).

 

Chcete zaslat nabídku? Potřebujete poradit?Napište nám.

Toužíte po dovolené, na kterou nikdy nezapomenete?

Ať už hledáte cokoli, rádi Vám s hledáním pomůžeme.

Odesláním formuláře dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů a s využitím Vaší e-mailové adresy pro marketingové účely.